VOP, reklamačný poriadok, GDPR, cookies

Ako advokátska kancelária Vám pomôžeme pri začiatku podnikania a rozbiehaní Vášho eshopu alebo iného podnikania, ako aj v prípade, ak už máte existujúci eshop alebo podnik.

Vieme Vám poskytnúť najmä tieto služby:

  • založenie živnosti alebo založenie s.r.o.
  • GDPR pre shop (ochrana osobných údajov)
  • vypracovanie všeobecných obchodných podmienok (VOP) pre eshop
  • vypracovanie reklamačného poriadku
  • nastavenie cookies
  • splnenie podmienok v zmysle zákona o elektronických komunikáciách
  • vypracovanie licenčných podmienok k autorskému právu k fotografiám a textom na Vašom webe
  • poradenstvo pri začiatku aj počas celého Vášho podnikania v rôznych oblastiach práva.
100 € hodinová sadzba
2 pracovné dni úvodná konzultácia
Mám záujem sa dozvedieť viac

GDPR – čo vieme poskytnúť?

V oblasti GDPR vieme poskytnúť tieto služby, uvádzame aj úvodný odhad práce*:

  • Vstupná konzultácia (online, telefonicky alebo osobne) (0,5 hod.) 
  • Vstupná analýza (vrátane analýzy, či vzniká povinnosť vykonať DPIA a ustanoviť DPO – zodpovednú osobu) (1 hod.)
  • Záznamy o spracovateľských činnostiach (2,5 hod.)
  • Poverenie na spracúvanie osobných údajov (1 hod.)
  • Smernica  o riešení bezpečnostných incidentov (1 hod.)
  • Informácia o spracúvaní osobných údajov prispôsobená pre jednotlivé kategórie dotknutých osôb (revízia existujúcich, vypracovanie nových dokumentov) (3 hod.)
  • Zhodnotenie webu z hľadiska pravidiel ochrany osobných údajov a aktualizácia / doplnenie informačných povinností pre dotknuté osoby, ktorých údaje sú spracúvané prostredníctvo webov (cookies, kontaktný formulár, poskytovanie referencií na webe, zverejňovanie fotografií a pod.) (1 hod.)
  • Analýza sprostredkovateľov (posúdenie, ktoré subjekty sú v pozícii sprostredkovateľa v zmysle GDPR) (1,5 hod.)
  • Analýza spoločných prevádzkovateľov (posúdenie, či prevádzkovateľ spracúva osobné údaje spoločne s iným prevádzkovateľom) (1 hod.)
  • Vypracovanie dohody spoločných prevádzkovateľov (1,5 hod.)
  • Vypracovanie zmlúv o spracúvaní osobných údajov so sprostredkovateľmi, ktorí ešte nemajú uzavretú zmluvu o spracúvaní osobných údajov alebo revízia existujúcich zmlúv (1,5 hod. / jedna zmluva)
  • Informačná povinnosť ku kamerovému systému (prvá a druhá vrstva) (1 hod.)
  • Test proporcionality ku kamerovému systému (2 hod.)
  • Test proporcionality ku GPS lokalizátoru (1,5 hod.)
  • Test proporcionality v prípade identifikovania inej spracovateľskej činnosti, ktorá by mala byť založená na oprávnenom záujme (2 hod.)
  • Všeobecná politika ochrany osobných údajov (rámcový interný dokument) (3 hod.)
  • Výstupná konzultácia (online, telefonicky alebo osobne) – oboznámenie s jednotlivými dokumentami, informácie k praktickému použitiu, priestor na doplňujúce otázky (1 hod.)
  • *ide o orientačné časové odhady, ktoré vychádzajú z času potrebného na vypracovanie dokumentov pre priemerného prevádzkovateľa a nezohľadňujú napr. špecifické požiadavky klienta, záväzná cenová ponuka bude poskytnutá po úvodnej konzultácii.

VOP – čo pre Vás zabezpečíme?

V oblasti GDPR vieme poskytnúť tieto služby, uvádzame aj úvodný odhad práce*:

  • Vstupná konzultácia (online, telefonicky alebo osobne) (0,5 hod.)
  • Vypracovanie všeobecných obchodných podmienok vrátane reklamačného poriadku (5 – 10 hod. v závislosti od požiadaviek klienta – od základného rozsahu obsahujúceho nevyhnutné zákonné náležitosti až po zapracovanie špecifických požiadaviek klienta)
  • Vypracovanie vzorového formulára na odstúpenie od zmluvy (0,5 hod.)
  • Vypracovanie vzorového poučenia pre spotrebiteľa (1 hod.)
  • Výstupná konzultácia (online, telefonicky alebo osobne) – oboznámenie s jednotlivými dokumentami, informácie k praktickému použitiu, priestor na doplňujúce otázky (1 hod.)
  • *ide o orientačné časové odhady, ktoré vychádzajú z času potrebného na vypracovanie dokumentov pre priemerného prevádzkovateľa a nezohľadňujú napr. špecifické požiadavky klienta, záväzná cenová ponuka bude poskytnutá po úvodnej konzultácii.

Prečítajte si aj naše články:

Referencie od klientov

Chceli by sme poďakovať advokátskej kancelárii AKMV za spoluprácu k založeniu zubnej ambulancie KA-Dent s.r.o.  Skvelý profesionálny tím nám pomohol v krátkej dobe pripraviť všetkú potrebnú dokumentáciu k založeniu zubnej ambulancie.  Môžem len odporučiť AKMV advokátsku kanceláriu za výbornú komunikáciu a jednoduché vysvetlenie všetkých potrebných otázok .  Tešíme sa aj na ďalšiu spoluprácu.

ambulancia KA-Dent s.r.o.

Veľmi rada by som Vám chcela poďakovať za vybavenie mojej s.r.o.a za všetko čo s ňou súviselo. Ušetrili ste mi veľa času a nervov. Želám Vám veľa pracovných a osobných úspechov.

MUDr. Darina Horváthová DH-dent s.r.o. 
248 hodnotení na Google
4,9

Otázky z poradne

Ako jednoducho obnoviť licenciu na taxislužbu

Potrebujete obnoviť licenciu na taxislužbu? Zistite, aké kroky musíte podniknúť, aké dokumenty sú potrebné a aké poplatky vás čakajú.

PREČÍTAŤ ODPOVEĎ

Ako založiť bar?

Predpokladom pre prevádzkovanie baru je platné osvedčenie o živnostenskom oprávnení na voľnú živnosť „Poskytovanie služieb rýchleho občerstvenia v spojení s predajom na priamu...

PREČÍTAŤ ODPOVEĎ

Chov sladkovodných rýb – oprávnenie na podnikanie

Predmet podnikania Chov, spracovanie a obchodovanie s chránenými živočíchmi je zaradený medzi voľné živnosti. Avšak chov sladkovodných rýb podľa § 3 zákona  č. 455/1991 Zb. o živnostenskom...

PREČÍTAŤ ODPOVEĎ
Zobraziť všetky z rovnakej kategórie