Výmaz predmetov podnikania

Zúženie predmetov podnikania si vyžaduje komunikáciu s viacerými úradmi. Ešte predtým je však nevyhnutné vypracovanie dokumentácie v rámci spoločnosti: zápisnica z valného zhromaždenia, ak má spoločnosť viacerých spoločníkov, alebo rozhodnutie jediného spoločníka. Celý proces zabezpečíme za vás.

250 € vrátane DPH a poplatku do OR
7 dní priemerná doba vybavenia
Mám záujem o výmaz činností z OR

Následne sa podáva žiadosť živnostenskému úradu, ktorej prílohu tvorí jeden z uvedených dokumentov. Zo živnostenského úradu Vám vystavia potvrdenie o tom, že mu bola podaná žiadosť na výmaz predmetov podnikania a takéto potvrdenie potom tvorí povinnú prílohu pri návrhu na zmenu údajov do obchodného registra. Nakoniec zostáva ohlásiť zúženie predmetu podnikania daňovému úradu.

Ako to prebieha?

  • vypracovanie všetkých potrebných dokumentov
  • podanie žiadosti o výmaz predmetov podnikania na živnostenský úrad
  • podanie návrhu na zmenu údajov v obchodnom registri
  • ohlásenie zmien príslušným úradom

Referencie od klientov

Práca s Vami bola rýchla, reakcie boli okamžité, za čo Vám ďakujeme. Spokojnosť na 100%.

Alojz Kristl AMK GOLD,s.r.o.
252 hodnotení na Google
4,9

Otázky z poradne

Zmeny právnej formy

PREČÍTAŤ ODPOVEĎ

Zmeny v akciovej spoločnosti – čo potrebujem do obchodného registra

Máme záujem vykonať zmeny v obchodnom registri týkajúce sa našej akciovej spoločnosti, ktorá má vydané listinné akcie. Momentálne som jediným akcionárom...

PREČÍTAŤ ODPOVEĎ

Zmena konateľa s.r.o. – kedy nastanú účinky?

Dobrý deň, mám prosbu o radu. Na Vašej web stránke je článok o zmene konateľa spoločnosti. Nakoľko nastala zmena konateľa...

PREČÍTAŤ ODPOVEĎ
Zobraziť všetky z rovnakej kategórie